Selepas Hatinya Dikecewakan Dengan Teruk, Lelaki Ini ''Membalasnya'' Dengan Cara Pelik

Selepas Hatinya Dikecewakan Dengan Teruk, Lelaki Ini ''Membalasnya'' Dengan Cara Pelik| Baca cara lelaki ini membalas perbuatan kekasihnya.

Selepas Hatinya Dikecewakan Dengan Teruk, Lelaki Ini ''Membalasnya'' Dengan Cara Pelik


Sudah pasti setiap orang akan mempunyai seorang yang insan yang bernama 'Ex' dalam kehidupan mereka. Mengikut kajian psikologi, peratusan yang tinggi rakyat Malaysia adalah antara rakyat paling kuat bertukar pasangan ataupun lebih sopan dikatakan paling kuat "curang". Namun begitu, itu bukanlah topik kami akan bincangkan pada hari ini. Topik pada hari ini ialah, adakah anda pasrah dengan hati yang rela serta mencari jalan yang terbaik untuk melupakan "ex" anda? Apakan reaksi atau tindak balas (balasan) anda kepada 'ex' yang pernah anda sayangi dan kini merubah segala persepsi anda kepada insan yang paling anda benci?


**Lemah tenaga batin? Selalu tewas? Isteri tidak puas?
Tak perlu risau. Kami ada penyelesaiannya ----> KLIK SINI !

Jadi, kami bawakan cerita lelaki luar negara yang membalas dendam dengan cara tidak anda pernah fikir dalam dunia logik ini?

Michael Anthony Johnson, 27, dituduh memecah masuk ke dalam rumah bekas teman wanita dan telah membuang  air besar pada cadar bekas kekasihnya, plat kaca dapur, dompet, dan almari milik bekas kekasihnya.




Mangsa (bekas keksih) sedang tidur pada mulanya, tetapi tiga anaknya mendakwa bahawa Johnson memecahkan dalam dan mula melakukan perbuatan itu di seluruh barangan ibu mereka. Untuk jenayahnya, Johnson didakwa pecah masuk sebuah kediaman yang diduduki, kerosakan jenayah, kacau ganggu kebersihan, memberikan maklumat palsu kepada penguatkuasaan undang-undang, kecurian, dan ugutan psikologi.

**Anda ada parut? Bekas jerawat? Parut luka? Stretchmarks?
Kami ada penyelesaiannya ---> KLIK SINI !


Mari ambil pengajaran semua, kepada lelaki atau para wanita yang mahu want-to-poppers ke atas barangan 'ex' anda, Hentikanlah niat anda sehingga boleh menyebabkan anda dipenjara buat jangka masa yang lama dan kemungkinan untuk dimasukkan dalam wad mental juga tinggi. Mungkin anda hendak menceritakan sebab anda dimasukkan ke dalam penjara dengan muka yang ganas dan apabila ditanya oleh rakan dalam penjara:-

Kawan dalam penjara:- "Apakah sebab kau kena tangkap"

Anda: (Berpaling dengan muka ganas yang ada parut) seraya berkata, "Gua Berak Atas Dompet Awex Gua".

Renung-renungkan


P/s: Tahi beb, tahi beb, sekurangnya lelaki ini tak bunuh bekas kekasihnya ini macam orang Malaysia, dan kami tidak katakan cara balas dendam ini adalah yang terbaik dan boleh dilakukan oleh orang kita. Cumanya admin tak tersangka akan ada orang melakukan perkara yang tidak logik ini. Hahaha