AWAS! 'JANGAN BIARKAN PEREMPUAN INI MASUK KE RUMAH ANDA!'

Amah penyangak

AWAS! 'JANGAN BIARKAN PEREMPUAN INI MASUK KE RUMAH ANDA!'

Kepada semua, bantu saya mencari pembantu rumah yang tidak tahu erti bersyukur ini. Dia telah melarikan dan meninggalkan dua bayi saya di rumah begitu sahaja!

Anak gadis saya baru berusia dua bulan. Anak lelaki saya pula berusia 2 tahun.

Alhamdulillah anak-anak saya selamat tetapi saya sangat-sangat berharap dapat mencari pembantu rumah ini.



Segalanya berlaku dua jam yang lalu (jam 11 pagi semalam). Dia juga telah mencuri iPad, laptop syarikat dan telefon bimbit saya. 

Jadi, tolonglah bantu saya mencari wanita ini dan juga terjumpa atau yang baru nak mengupah pembantu rumah, tolong perhatikan gambarnya dan pastikan anda tidak menjadi mangsanya. 

Jangan izinkan dia masuk ke rumah anda atau berhampiran dengan anak-anak anda. Wanita ini tidak berhati perut dan berterima kasih. Tolong sebarkan berita ini. Terima kasih.

Kredit - Jan Hazeman.

- Thehypemedia