8 Sebab Kenapa Anda Perlu Kahwin Dengan Lelaki ''Pendek''

9 Sebab Kenapa Anda Perlu Kahwin Dengan Lelaki ''Pendek''| Berikut adalah 9 sebab kenapa anda perlu kahwin dengan lelaki yang ''pendek''.

Kami berharap dengan artikel yang ditulis ini tidak akan menyebabkan YB Khairy Jamaludin berkecil hati dengan kami sebab YB pernah berkata, sepatutnya wanita haruslah memilih lelaki ''Tall'', ''Dark'' dan ''handsome''

Namun begitu, tahukah anda, bahawasanya hampir kebanyakkan lelaki yang rendah ini tidak kurangnya handsome daripada lelaki yang tinggi. Berikut adalah adalah sebab-sebab atau faktor-faktor yang membuktikan bahawa lelaki ''pendek'' lebih wajar dikahwini daripada lelaki tinggi. Selain daripada ''bonus'' rupa lelaki pendek yang hensem, ini merupakan faktor-faktor yang anda fikirkan.




1. Anda Akan Kelihatan Seperti Seorang Supermodel yang Famous Di Samping Lelaki Anda.


Anda tidak perlu makan makanan tamabahan untuk menaikkan ketinggian anda untuk kelihatan seperti seorang ''SUPERMODEL''

Anda lemah tenaga batin? Selalu tewas? Kecil ?
Kami ada penyelesaiannya ---> Klik Sini

2. Mudah Untuk Bersembang Dengan Lelaki Anda

Anda lebih selesa untuk bercakap dengan si dia, Tidak perlu mendongak tinggi untuk sakit leher dan kekejangan otot leher. Kini anda lebih yakin untuk bermanja dengan si dia.


3. Lelaki anda kini tidak mudah untuk dibuli dengan lelaki anda


Anda kini tidak mudah untuk diperkotak-katikkan oleh lelaki anda. Anda sebagai seorang wanita bukannya boleh dibuat seperti ''patung''.

3. Lelaki Pendek adalah lelaki yang sensitif


Mengapa kami katakan lelaki pendek ini sensitif? Mana taknya, sudah pasti lelaki yang ''pendek'' ini akan lebih memahami tentang perasaan bagaimana menjadi seorang manusia yang digelar pendek daripada sejak azali.


*********
Anda ada parut? Bekas jerawat? Parut luka? Stretchmarks?
Kami ada penyelesaiannya ---> Klik Sini

4.  Ruang yang lebih luas



Kini anda boleh menempah tiket kapal terbang kelas ekonomi dan tidak perlu risau dengan ruang yang sempit kerana lelaki anda merupakan seorang yang pendek dan tidak akan ''memakan'' ruang sebagaimana lelaki yang mempunyai kaki yang panjang dan peha yang besar. Anda akan lebih jimat dan mampu untuk melancong jauh kerana mampu jimat kos untuk melancong. Nampak tak permainannya di situ?

5. Gambar anda akan lebih cantik bersama.


Gambar anda berdua akan lebih cantik bersama tanpa ganggu gugat berikutan daripada ''crop'' gambar yang sering berlaku di antara pasangan kekasih yang ''kontra'' iaitu pendek dan tinggi. Jadi, ini juga memberi kelebihan kepada anda untuk lebih mudah selfie bersama jika anda adalah seorang yang gila bergambar pada setiap masa,

6. Tidak menyakitkan kaki anda


Jimat pun ya, sakit pun tidak. Mengapa kami tidak mengatakan anda tidak sakit dengan lelaki pendek ini? Betullah kerana anda tidak perlu tampak tinggi bersama dengan lelaki pendek dan tidak perlu untuk memakai ''high-heels'' untuk meng''average''kan ketinggian anda dengan pasangan anda. 

7. Langkah anda akan seiring


Setiap langkah anda akan akan penuh dengan langkah kasih sayang kerana anda akan berjalan seiringan dan bagi buat wanita diluar sana berjalan seiringan dengan orang yang tersayang. Anda juga tidak kepenatan pabila berjalan dengan yang tersayang kerana langkah lelaki anda adalah sebesar langkah anda. Jadi, anda tidak lagi akan ketinggalan langkah pabila dengan orang yang tersayang.

8. Melihatkan lelaki anda adalah seorang yang berkeyakinan.


Mengapa kami katakan lelaki anda seorang yang berkeyakinan? Ya lah, bukan senang untuk mengorat perempuan yang lebih tinggi daripadanya. Selalunya ramai lelaki akan mempunyai tanggapan perempuan yang lebih tinggi daripada diri mereka akan membuatkan ego mereka tercalar.