MENANGIS Fazura Bila Taufiq Cakap Macam Ni?


Menangis Fazura Bila Taufiq Cakap Macam ni?| Kami bawakan pengakuan sebenar taufiq batisah. Baca selanjutnya.


Menangis Fazura Bila Taufiq Cakap Macam Ni?



Taufiq Batisah, pelakon kelahiran Singapura ini kini telah mencipta nama di Malaysia sehinggakan di setiap corong radio Malaysia tidak terlepas daripada memainkan lagunya "awak kat mana"?

Pelbagai gosip panas pernah melanda taufiq sejak Taufiq menjadi juri tetap untuk rancangan Maharajalawak Mega 2014 pabila bergandingan dengan Fazura.

Terdapat juga ura-ura mengatakan mereka sudah bertunang, namun pabila soalan ini diajukan kepada fazura dan taufiq batisah, mereka secara  sambil lewa mengatakan semua ini adalah gosip semata-mata.

**Anda ada parut? Bekas jerawat? Parut luka? Stretchmarks?
Kami ada penyelesaiannya ---> KLIK SINI !

**Lemah tenaga batin? Selalu tewas? Isteri tidak puas?
Tak perlu risau. Kami ada penyelesaiannya ----> KLIK SINI !

Terang Taufiq lagi, sekarang saya single, lagipun mana datang idea lagu ''awak kat mana''kalau saya tidak single dan tidak mahu dikongkong seperti lagu yang saya compose?''

Fazura pula menyatakan segala apa kontroversi yang melanda meraka hanyalah lumrah kehidupan sebagai selebriti tanah air. Berkaitan isu jodoh, biarlah jodoh yang menentukan. Andai ada jodoh, maka adalah.

Pesanan kepada semua peminat, jangan lah terlalu ekstrimis dalam menyebarkan berita, biarlah berita tersebut dinyatakan oleh selebriti itu sendiri, kesian mereka, memanglah mereka memilih kerjaya sebagai pelakon dan selebriti, namun mereka juga manusia biasa, juga mempunyai perasaan dan keluarga.