Gempar! Maksud Sebenar Dinosour Google Chrome Kini Dibongkar!!


Gempar! Maksud Sebenar Dinosour Google Chrome Kini Dibongkar!!| Inilah maksud sebenar gambar dinosour di google chrome anda. Baca selanjutnya.

Gempar! Maksud Sebenar Dinosour Google Chrome Kini Dibongkar!


Berapa ramai yang akan merasa sakit hati pabila melihat lambang dinosour bertangan pendek ini ketika anda semua sedang melayari internet? Tambahan lagi pabila anda sedang seronok melayari youtube mahupun sedang melayan komen dalam facebook? 

Sedarkah kita apa maksud sebenarnya lambang dinosour lengan pendek ini? Berapa ramai yang buat kajian mengenai dinosour ini? Berapa ramai yang suka melihat ''refresh page'' internet anda diselubungi dengan gambar yang bertahun-tahun sama dan ramai yang telah menyampah dengan dinosour ini? Di sini admin bongkarkan maksud tersirat dan tersurat Dinosour Google Chrome ini.

1. Sebenarnya Dinosour ini adalah salah satu game yang telah google reka tanpa memerlukan charge data. 

Bererti anda boleh bermain secara offline. Anda hanya perlu tekan '[space]' dan dinosour yang tidak pernah hidup ini akan bergerak dan seterusnya akan bergerak. Selain itu juga, ''dashboard'' pemarkahan juga pihak Google sediakan.  Persoalannya, tahukah anda mengenai game ini?



2. ''The most annoying and challenging games'

 Admin kategorikan dinosour ini sebagai annoying game dan game yang mencabar. Jika anda mula bermain dengan dinosour ini, admin nasihatkan, anda mempunyai tahap mental yang tinggi kerana Dinosour ini hampir setaraf dengan permainan Flappy Bird. Hidupnya cuma sekali dan 'highscore' akan 'automatic' hilang jika anda terlanggar pokok.

**Anda ada parut? Bekas jerawat? Parut luka? Stretchmarks?
Kami ada penyelesaiannya ---> KLIK SINI !

**Lemah tenaga batin? Selalu tewas? Isteri tidak puas?
Tak perlu risau. Kami ada penyelesaiannya ----> KLIK SINI !


3. Sindiran Buat Pengguna Google

Selain daripada games, dinosour ini juga boleh diumpamakan  sindiran terhadap diri kita, kerana tanpa internet, kita ibarat sedang menjalani kehidupan di zaman dinosour kerana sekarang dunia itu ibarat di hujung jari. Nah, lihat saja kita ibarat diejek oleh Google dengan mengeluarkan dinosour di home page browser kita kerana sifat fizikal dinosour itu sendiri pendek jari. Apakah daya, tak berkesampaian untuk menyentuh kaki dia sendiri.






4. Dinousor merupakan salah satu koleksi peribadi (hak milik) Google.

T-Rex yang bernama STAN yang ditempatkan di Pejabat Urusan Google di California. Dinosour T-Rex ini juga dikhabarkan merupakan salah satu aset penting milik Google Inc.


p/s: Admin nasihat, jika anda tidak boleh login CoC, anda boleh cuba main dinosour high definition dia punya grafik.