Kisah Hebat Seorang Pakcik Yang Ada 10 Orang Anak !!

(Bukan gambar sebenar)

Kisah Hebat Seorang Pakcik Yang Ada 10 Orang Anak !!

Segala apa yang diceritakan dalam artikel ini adalah hasil daripada temuramah kepada seorang pengguna yang mana hidupnya berubah apabila diperkenalkan oleh seorang pakcik tua.

Orang kata, kalau ada jodoh tak ke mana, Alhamdulillah, memang ditakdirkan saya telah berjumpa dengan seorang lelaki yang agak berusia (dalam jangkaan 60 tahun) sedang mendukung seorang bayi, Saya jangkakan usianya dalam 2 bulan.Seraya saya menegur beliau,cucu nombor berapa nie pakcik? Pak cik itu tersenyum sinis sambil mengusap misai standart Sarjan Misai itu.

''Alhamdulillah nak, ini anak pakcik yang nombor 10''.

Alangkah terkejutnya saya bila beliau membuat pengakuan berani mati,Itu adalah anaknya. Wow�terus saya membuat lawak bodoh..

''amboii pak cik, lain macam power nya, makan ubat kuat ke?''

Pakcik tersebut bersahaja dan  menjawab, ''tak makan ubat kuat la''..pakcik kurang percaya dengan ubat sebarangan nie..sebab kita nak gune lama senjata kita nie..Terus pakcik tersebut buka pintu kereta beliau dan selang beberapa minit,beliau keluarkan sebotol minyak lintah dan menyerahkannya kepada saya.


Kata beliau,inilah salah satu rahsia kebahagiaan rumah tangga pakcik. Beliau memberikan kepada saya dan menerangkan serba sedikit teknik-teknik penggunaan yang betul. Ini bukan ubat kuat. Dengan kata lain ubat yang boleh memberikan kesan secepat kilat. Minyak ini akan membantu melancarkan peredaran darah yang tersumbat dalam senjata rahsia kita.

Sejujurnya saya akui, biarpun masih muda tetapi apabila bersama dengan isteri saya, saya selalu tewas dimedan perang.Sebagai lelaki,tercabar juga ego saya apabila tidak berjaya menewaskan isteri saya. Mana taknya, dalam rumah tangga yang kita bina, lelaki lah nakhoda dalam pelayaran, kita sebagai ketua, harus melayari bahtera dengan sebaiknya. Bukan kita dipandu oleh isteri kita.  Betul kan?

Lalu,sesampainya dirumah,saya mula menggunakan minyak yang diberikan oleh pakcik tersebut.Kebetulan isteri saya ketika itu berkursus selama dua minggu.Jadi ini adalah masa untuk saya buktikan yang saya adalah pahlawan bukannya pelakon tambahan yang senang dikalahkan selepas ini.

Selepas hampir dua minggu menggunakan minyak ini secara teratur, saya tidur bersama dengan isteri saya. WOW!! Buat pertama kalinya isteri saya 'muntah' lebih dua kali sedangkan saya masih maintain lagi. Selepas bersama, isteri saya cakap�Memang Perghh!!! Tak Pernah Tempurung lutut ni gagah tegak menahan..pertama kali jugaklah semenjak kahwin kami bertarung lebih dari setengah jam.

Alhamdulillah,so far,saya sangat berpuas hati dengan minyak lintah gunung asli ini.Jadi saya membuat keputusan untuk berkongsi tips kebahagiaan rumah tangga ini kepada anda semua.Terutamanya yang mudah kalah sewaktu berjuang.

Jadi,kalau ada sahabat-sahabat yang mempunyai masalah seperti saya (mudah kalah sewaktu bertarung,Senjata yang kecil) dan sudah mencuba berbagai-bagai cara dan ubat tetapi masih belum berpuas hati dengan hasilnya.Saya cadangkan anda semua mengambil produk dari saya.Boleh hubungi saya sekarang di talian 0182777636 - Abang Mat (SMS/ Whatsapp).

Saya bagi harga istimewa untuk menolong anda semua. Bukanlah niat untuk meniaga semata-mata tanpa memikirkan kualiti produk. Dibawah ini saya sertakan sekali sedikit respon dari sahabat semua yang telah menggunakan dan merasai kemujaraban MINYAK LINTAH GUNUNG ASLI ini... Ingat lah, jika Cinta Anda Merekah, Pakailah Minyak Lintah!! Sekadar ikhtiar, segala apa yang berhasil datang daripadaNya....

Korang juga boleh

BELI ONLINE DISINI !

Layari Facebook mereka disini:

FACEBOOK MINYAK LINTAH GUNUNG ASLI








Korang juga boleh

BELI ONLINE DISINI !

Layari Facebook mereka disini:

FACEBOOK MINYAK LINTAH GUNUNG ASLI